JAK NEMÁ VYPADAT PRÁCE BANKOVNÍCH ÚŘEDNÍKů
Publikováno 08.04.2014 v 10:53 v kategorii Z domácí účetní kuchyně, přečteno: 89x
Povzdech nad kvalitou poskytovaných bankovních služeb, za které si nejmenovaná banka nechává draze platit.
Milé čtenářky, milí čtenáři,
dovolím si vám podrobně popsat, jak se chová jistá nejmenovaná Banka k někomu, kdo u ní má účty (a bohužel z titulu poskytnuté půjčky musí nutně mít):
a) nejprve mi spojili firemní a osobní účet pro účely náhledu ve firmě zaměstnavatele, ačkoliv vlastníkem firmy zaměstnavatele
jsem nikdy nebyla.
Když jsem se proti tomuto zasahování do osobních práv bránila, bylo mi to k ničemu. Banka se vůbec se mnou nebavila.
Ověřila jsem si, že v jiných bankách (zřejmě lepších), toto dělají jen na přání dané osoby.
Tato banka (která sponzoruje kdejaké sportovní aktivity a přitom se o ní v tisku píše, že prodělala v minulém roce spoustu
peněz), si ovšem myslí, že touto "vynucenou" službou někoho nadchne.
b) pak mi tvrdili, že se přihlásím jen přes token (tedy jakousi přihlašovací "kalkulačku") - šlo totiž ve firmě o přihlášení do firemního
bankovnictví, zatímco jako soukromá osoba mám Banking Online - tedy jiný produkt - a tudíž to, co mi tvrdili, nebyla pravda.
Direktivně mi bylo sděleno, že mi zrušili můj přístup přes mobilní telefon (který jsem jako soukromá osoba měla od doby
spolupráce s onou Bankou - a měla jsem to smluvně potvrzené).
c) když mne zaměstnavatel zanedlouho propustil, ta samá, naprosto neodborná pracovnice mi nejdříve tvrdila, že se budu
přihlašovat do firemního bankovnictví, ale že mi odpojila firemní účet - a že budu platit SMSky, kterými se budu přihlašovat.
Když jsem jí písemně toto ostře vytkla, že já ve své smlouvě na svůj účet mám bankovnictví zdarma, najednou vyrukovala
s odpovědí, že Banking Online mi samozřejmě zdarma funguje (ale já jsem nikdy nevyjádřila přání přihlašovat se přes
firemní banking cizí firmy!).
d) následně jsem se chtěla přihlásit na svůj osobní účet a ejhle - nešlo to. Obrátila jsem se na Account managera (který se chlubí
titulem Premium bankéř) na své pobočce, který nejprve tvrdil, že byla chyba v Bance, pak že už byla odstraněna - a že má
prověřeno, že žádný problém s účtem nemám.
e) protože jsem však přes jeho nesmyslné ujištění problém měla, volala jsem na Help linku oné banky.
A dozvěděla jsem se překvapivou informaci - ona "odbornice", která mi manipulovala s účtem mi zrušila původní
přístupové heslo - a vůbec mi toto nesdělila. Zároveň mi měla zaslat nové a vysvětlit, co musím udělat - jenže nezaslala.
A člověk, který ma titul Premium bankéř toto nezvládl zjistit a nezvládl mne ani informovat.
dovolím si vám podrobně popsat, jak se chová jistá nejmenovaná Banka k někomu, kdo u ní má účty (a bohužel z titulu poskytnuté půjčky musí nutně mít):
a) nejprve mi spojili firemní a osobní účet pro účely náhledu ve firmě zaměstnavatele, ačkoliv vlastníkem firmy zaměstnavatele
jsem nikdy nebyla.
Když jsem se proti tomuto zasahování do osobních práv bránila, bylo mi to k ničemu. Banka se vůbec se mnou nebavila.
Ověřila jsem si, že v jiných bankách (zřejmě lepších), toto dělají jen na přání dané osoby.
Tato banka (která sponzoruje kdejaké sportovní aktivity a přitom se o ní v tisku píše, že prodělala v minulém roce spoustu
peněz), si ovšem myslí, že touto "vynucenou" službou někoho nadchne.
b) pak mi tvrdili, že se přihlásím jen přes token (tedy jakousi přihlašovací "kalkulačku") - šlo totiž ve firmě o přihlášení do firemního
bankovnictví, zatímco jako soukromá osoba mám Banking Online - tedy jiný produkt - a tudíž to, co mi tvrdili, nebyla pravda.
Direktivně mi bylo sděleno, že mi zrušili můj přístup přes mobilní telefon (který jsem jako soukromá osoba měla od doby
spolupráce s onou Bankou - a měla jsem to smluvně potvrzené).
c) když mne zaměstnavatel zanedlouho propustil, ta samá, naprosto neodborná pracovnice mi nejdříve tvrdila, že se budu
přihlašovat do firemního bankovnictví, ale že mi odpojila firemní účet - a že budu platit SMSky, kterými se budu přihlašovat.
Když jsem jí písemně toto ostře vytkla, že já ve své smlouvě na svůj účet mám bankovnictví zdarma, najednou vyrukovala
s odpovědí, že Banking Online mi samozřejmě zdarma funguje (ale já jsem nikdy nevyjádřila přání přihlašovat se přes
firemní banking cizí firmy!).
d) následně jsem se chtěla přihlásit na svůj osobní účet a ejhle - nešlo to. Obrátila jsem se na Account managera (který se chlubí
titulem Premium bankéř) na své pobočce, který nejprve tvrdil, že byla chyba v Bance, pak že už byla odstraněna - a že má
prověřeno, že žádný problém s účtem nemám.
e) protože jsem však přes jeho nesmyslné ujištění problém měla, volala jsem na Help linku oné banky.
A dozvěděla jsem se překvapivou informaci - ona "odbornice", která mi manipulovala s účtem mi zrušila původní
přístupové heslo - a vůbec mi toto nesdělila. Zároveň mi měla zaslat nové a vysvětlit, co musím udělat - jenže nezaslala.
A člověk, který ma titul Premium bankéř toto nezvládl zjistit a nezvládl mne ani informovat.
Nikomu osobně tuto Banku nikdy nedoporučím - to je za trest (asi jsem hodně moc zlobila!).
Komentáře
Celkem 0 komentářů